יום חמישי, 10 בינואר 2013

אודישנים לכוכב נולד 11



כל האמת על אודישנים לכוכב נולד 11
 
אחת מתוכניות הריאלטי המובילות והאטרקטיביות ביותר בעשור האחרון בטלויזיה בישראל היא התוכנית כוכב נולד. אם אתם מתכננים בקרוב לגשת אל אודישנים לכוכב נולד 11, סביר להניח שחלק ניכר מהמכרים שלכם אולי ניסו לשכנע אתכם לעזוב את הרעיון. אנשים רבים חושבים כי הדרך להצליח בכוכב נולד היא אך ורק אם יש לכם סיפור אישי מרגש במיוחד שיסחט דמעות מהשופטים - ואז אתם תוכלו לעבור בהצלחה את אודישנים לכוכב נולד 11 בלי שום קשר לכישרון שלכם. אם נבח את הדברים מקרוב, נגלה מציאות שונה.

מי בפועל התפרסם וזכה?

אם נסתכל על רשימת הזוכים או הזמרים והיוצרים שהתפרסמו בכוכב נולד נוכל לגלות שעם כל הכבוד לסיפור אישי, כדי לעבור בהצלחה אודישנים לכוכב נולד 11 אתם זקוקים למשהו אחר לגמרי. ליוצרים כמו הראל מויאל, הראל סקעת, נינט טייב, מרינה מקסימיליאן בלומין-קרני רוני דלומי ועוד רבים אחרים - לא היה ממש סיפור אישי סוחט דמעות. נכון שחלקם אמנם הגיעו מהפריפריה - אבל הם זכו, התקדמו והתפרסמו בזכות הכישרון שלהם - ולא משהו אחר.

אודישנים לכוכב נולד 11

לקראת האודישנים

לכן, כשאתם ניגשים אל אודישנים לכוכב נולד 11 חשוב מאד להבין שהסיפור המרגש הוא לא העיקר. כמובן שאם אתם ניגשים אל אודישנים לכוכב נולד 11 וכן יש לכם היסטוריה מיוחדת מאד אפשר בהחלט לציין זאת זה בפני הבוחנים או צוות השופטים. עם זאת, יש הרבה מאד אנשים שהיה להם סיפור מרגש - ולא זכו לעבור אפילו את השלבים הראשונים של האודישנים. לכן צריך להתמקד בדבר אחד - בשירה שלכם.

להתכונן כמו שצריך

חשוב מאד לא להמעיט בערך של אודישנים לכוכב נולד 11. מי שבסופו של דבר יעברו אודישנים לכוכב נולד 11 יהיו באמת הטובים ביותר שיש, ומכאן אלו שיתפרסמו ויצליחו יהיו הכישרוניים ביותר, שיש להם גם נוכחות בימתית בולטת. אם זה החלום שלכם - אתם יכולים בהחלט להשקיע לא מעט כדי להגשים אותו, ולהשתמש בכוכב נולד כמקפצה חשובה מאד לקריירה עתידית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה