יום שני, 8 ביולי 2013

קייטרינג חלבי




כבר לא רק אירוח ביתי

האמת היא, כי בימים עברו, נתפס קייטרינג חלבי כאופציה של אירוח ביתי, יותר מאשר עבור אירוח בסדר גודל גדול יותר מן הסתם, בעיקר בשל קלות ההכנה של מזון מן הסוג הזה, החימום והגשת האוכל הנוחה והמהירה במיוחד. בימים אלו, ישנם אירועים השונים בגודלם, גדולים וקטנים. רבים בוחרים להזמין קייטרינג חלבי דווקא, וכך הם יכולים לפנק את האורחים בקינוחים מדהימים בסוף הארוחה.


 יתרונות

קייטרינג חלבי הוא, בנוסף, בעל יתרונות רבים, וניתן לשלב בו באופן קלאסי בין גבינות ויין מתאימים. עניין זה מביא רבים להעדיף קייטרינג חלבי, במסגרת אירועים עם מטרות שונות, באם מדובר באירועים חברתיים, מסיבות רבות משתתפים, חתונות ואירועים משפחתיים שונים. ישנה מודעות הולכת וגוברת למגוון הרחב של גבינות, לחמים ויינות, מה שהופך את הבחירה בקייטרינג החלבי לבחירה מנצחת, כיוון שהיא מציעה חוויה לא רגילה לאורחי האירוע, תוך שילוב של עניין והנאה. יתר על כן, האוכל הינו קליל ונעים לאכילה.

מעולה לאוכלוסיות רבות

עניין חשוב נוסף שנכנס למודעות החברתית של ימינו, הוא עניין הרגישויות השונות של בני אדם למאכלים שונים. לכן, לאחרונה, ישנה חשיבות יתרה להתחשבות בענייני כשרות, רגישות ללקטוז, צמחונות ועוד. קייטרינג חלבי מאפשר כיסוי טווח רחב למדי של אפשרויות, כיוון שהוא כולל גם מטעמים שונים שאינם עשויים מחלב. מובן שקייטרינג זה הוא אידיאלי גם עבר טבעונים רבים, שאינם צורכים אף מוצר מן החי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה