יום שבת, 7 ביוני 2014

כיצד בוחרים מקומות לחתונה קטנה?



הגעתם להחלטה, שאינכם מעוניינים בחתונה ענקית וגרנדיוזית. האמת היא שכיום מדובר על טרנד של ממש - במקום להזמין את כל קרובי המשפחה הרחוקים ביותר שיש - מחפשים מקומות לחתונה קטנה, ומארגנים חתונה של עד כ120 מוזמנים, כולל המשפחות משני הצדדים והחברים הקרובים - יותר מכך לא צריך ממילא. עם זאת, הדבר פותח התלבטויות חדשות, באשר לבחירת המקום לחתונה שלכם. איך בעצם, אפשר לבחור מקומות לחתונה קטנה, ועל מה נקפיד בבחירת המקומות הללו?

כל הקריטריונים שנבחן
לפני הכל, כשבוחרים מקומות לחתונה קטנה יש לשים לב למיקום שלהם. יש מקומות שנמצאים במרכז הארץ, ויש כאלה שנמצאים יותר בפריפריה בצפון או בדרום. לעתים, יש כמובן חשיבות לכך שהמקום דווקא יהיה מבודד יחסית, אם אתם מעוניינים באווירה פסטורלית במיוחד. יש לזכור שההיצע של מקומות לחתונה קטנה הוא רחב מאד, ואפשר בהחלט לנצל זאת לטובת בחירת המיקום המושלם.


לאחר מכן, נתפנה לראות מהם השירותים שאותו מקום מציע לנו. האם מדובר אך ורק על מקום שמציע לנו מתחם ומערכת הגברה - או שמדובר על מקום שמציע לנו גם את תקליטן הבית, קייטרינג משובח, צלם מטעם המקום, וכיו"ב. יש מי שמעדיפים לסגור הכל עם המקום - אבל יש מי שדווקא מעדיפים לבחור כל גורם מקצועי בעצמם, והדבר פתוח לשיקול האישי שלכם.

עוד כמה דברים שחשוב לבדוק
כשבוחרים מקומות לחתונה קטנה לא מוותרים גם על בדיקת הרישיונות של המקום. יש לבדוק תמיד שכל מקומות לחתונה קטנה שאתם תסקרו - יהיו עם רישיון עסק פעיל ותקף, או עם רישיון זמני אם המקום הוא חדש. כמו כן יש לבדוק אישורים של משרד הבריאות, המשטרה, ומכבי האש, בכדי לדעת שהמקום פועל באופן תקין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה