יום שני, 30 במרץ 2015

הכרויות גיי – עצות למתחילים



חברי הקהילה הגאה נדרשים להתמודד עם שורה ארוכה של קשיים בבואם להכיר אנשים חדשים. החברה מטילה לצערנו לא מעט מגבלות על הכרויות גיי, בעיקר בקהילות סגורות, דתיות או  מסורתיות. מעבר לכך, לא כל חברי הקהילה הגאה יוצאים מהארון בפני בני המשפחה או אפילו החברים. סיטואציה מן הסוג הזה מקשה עליהם למצוא בני זוג ולהכיר אנשים חדשים. מצד שני, כיום קל יותר לעשות זאת בזכות השימוש הנפוץ באתרי אינטרנט.

העצה החשובה ביותר עבור הכרויות גיי היא לנצל את מגוון האתרים העוסקים בתחום. יש אתרי אינטרנט המיועדים עבור חברי הקהילה הגאה בכל רחבי הארץ. אתרים אלו אינם מחייבים פרסום פרטים אישיים וחלקם הגדול גם מופעל ללא תשלום. החלום של גייז למצוא בני זוג מקבל ביטוי ממשי בעזרת אתרי אינטרנט בהם ניתן לבנות פרופיל אישי מחמיא.

שמירה על כנות לפני הכרויות גיי
עוד עצה חשובה היא לשמור על כנות כדי למנוע עוגמת נפש. לא משנה אם מתעניינים במסלולי הכרויות גיי דרך אתרי אינטרנט או בעקבות המלצות של חברים, כנות היא ערך עליון בהצלחת התהליך. אין סיבה לשקר או לספר פרטים לא נכונים על העדפות אישיות, תחומי עניין, רזומה מקצועי וכן הלאה. פרטים מן הסוג הזה צפויים להתגלות וליצור לא מעט תסכול בקרב שני הצדדים. הדרך הנכונה לערוך את ההכרות היא להיות כנים ולהשתמש בטעם האישי בתור כלי לסינון.


הכרויות גיי לוקחות זמן ודורשות לא מעט סבלנות. תהליך ההכרות עלול להיות מתסכל, ארוך ולפעמים גם מייאש, אך לרוב הוא מסתיים על הצד הטוב ביותר. היעזרו בעצות השונות וגם אתם תוכלו למצוא אהבה או לענות על צרכים רומנטיים עם אנשים לטעמכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה