יום שישי, 20 בנובמבר 2015

מצגת עסקית – מה אתם לא רוצים לעשות בה?



הכנת מצגת עסקית יכולה להשפיע על המטרה שאתם מנסים להשיג. המצגת יכולה לעבור מול או אל שותפים בחברה שאתם נמצאים בה, למנהלים שלכם ולמשקיעים. ברגע שאתם מכינים את המצגת אתם צריכים לדעת כי אתם עושים את הטוב ביותר ולכן עליכם לדעת מאלו טעויות עליכם להימנע. אם לאחר קריאה תחשבו כי עדיין אין לכם את הכלים הטובים ביותר להכין את המצגת, מומלץ שתפנו אל חברה המתמחה בתחום.

להשתמש בכתב לא מתאים
אתם לא רוצים להשתמש בכתב קטן מדי. מצגת עסקית צריכה להעביר את המסר במילים בנכונות ולמשוך את הצד השני להתעמק בה ולשם כך עליה להיות נוחה מבחינת התצוגה שלה. שימוש בכתב קטן מדי עלול לגרום לצד השני לאבד את הריכוז, גם אם אתם מקריאים את מה שכתוב במצגת שלכם.




להעמיס אלמנטים בתוך המצגת
מכירים את תוכנת הכנת המצגות? זה לא הזמן להוכיח את מידת ההכרות שלכם עם האפקטים השונים שלה. אתם יכולים להוסיף אלמנטים ואפקטים, אך אלו לא יכולים לבוא על חשבון המסר שאתם רוצים להעביר. מצגת עסקית חייבת לשמור על תשומת הלב של הצד השני כל הזמן ואתם צריכים להקפיד ליצור עניין לאורך כל הדרך. אם אתם מכינים לבד את המצגת תוכלו לשאול אדם שלישי אם היא עמוסה או לא ולחילופין תוכלו גם להחליט לפנות אל חברה המתמחה בתחום שתעזור לכם להעביר את המסר במדויק.

בחינת המצגת ואימון שלה
טעות נפוצה של אנשים רבים בהכנה של מצגת עסקית היא שהם לא עוברים עליה לאחר שסיימו אותה. חשוב מאד לבחון את המצגת, לבדוק שאין בה טעויות ולהתאמן על דרך העברת המסר לפני שמציגים אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה