יום שני, 2 במאי 2016

פרספקס - למה משמש

החומר שנקרא פרספקס ידוע לעתים גם בשם זכוכית אקרילית, ופרספקס הוא למעשה אחד מהשמות המסחריים אשר מזוהים עם החומר הזה. למה בעצם הזכוכית האקרילית צריכה שם מסחרי כמו פרספקס? הסיבה לכך היא שמפרספקס אפשר להכין כיום לא מעט מוצרים, ואפשר שגם אתם רוצים להכין את המוצר שאתם מעוניינים בו פרספקס, לא שאתם עדיין לא מודעים לכך! בואו לקרוא על כמה מוצרים שמכינים כמעט תמיד מפרספקס, למרות שאולי לא הייתם מודעים לכך.

כל המוצרים שמכינים מפרספקס

קודם כל, פרספקס משמש אותנו כחומר מוביל להכנה של מתקני תצוגה שונים. הפרספקס הוא עמיד מאד, נראה מאד דומה לזכוכית, ומשקלו קל יחסית, מה שהופך אותו לחומר המושלם שישמש אותנו להכנה של מתקן תצוגה. הפרספקס יכול להחזיק גם משקלים גוביהם יחסית, הוא איננו נשחק, והוא גם איננו שביר כמו הזכוכית, אך גם יש לו את המראה היוקרתי שלה, ומכאן היתרון שלו. מוצר אחר אשר עבורו צריך לרוב פרספקס זהו הם החיפויים השונים. אתם בוודאי מכירים את החיפויים השונים שמכינים לרהיטים כמו למשל חיפוי לשולחן או חיפויים לקיר. אנחנו רגילים לחשוב שאת החיפויים הללו מכינים מזכוכית, אבל זכוכית היא כאמור חומר יקר מאד, וגם שביר מאד והחלפתה היא יקרה עוד יותר. במקום זה, משתמשים בפרספקס כדי להכין כיום לא מעט חיפויים לבית ולעסק.

ועוד כמה מוצרים מפתיעים
האם ידעתם שעל פרספקס ניתן גם לצרוב סימנים שונים בלייזר? זה אומר שבמילים אחרות אפשר גם להדפיס על הפרספקס, ולכן אנחנו מוצאים כיום אף שלטי פרספקס איכותיים מאד שנמצאים במרחב הציבורי! מנגד, אנו מוצאים את הפרספקס גם בתוך הכיס שלנו, ואפשר שאפילו במחזיק המפתחות שלכם, השתמשו בפרספקס. בקיצור - זה חומר שהוא בכל מקום.

פרספקס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה