יום שני, 24 באוקטובר 2016

איך מתכננים ארונות הזזה?



יש כמה שיקולים שכדאי להתייחס אליהם כאשר מתכננים ארונות הזזה. השיקול העיקרי הוא מידות הארון והגודל הפנוי בחדר. יש להתאים את הארון למידות החדר הקיים, אך להביא בחשבון שינויים. כדאי לשמור על גמישות מסוימת בהזמנת ארונות הזזה במידות ספציפיות. אפשר לעשות זאת באמצעות התייעצות עם אנשי מקצוע, ביקור באולמות התצוגה והשראה מקטלוג עיצובים ודגמים.

את מידות הארון בודקים תוך התייחסות לנקודות החשמל, פתחי האוורור והמיזוג, הדלתות והחלונות. אם מתכננים להציב ארונות הזזה בתוך חדר ארונות שלם, כדאי להביא בחשבון את כיווני פתיחת וסגירת הדלתות של שאר הארונות. אפשר גם להסתפק בארון הזזה אחד בלבד, ולהתאים אותו לצרכים של חדרי השינה או האורחים.


תכנון ארונות הזזה בתוך מסגרת התקציב
עוד שיקול חשובלתכנון ארונות הזזה הוא התקציב. המטרה היא לבנות ארון בהתאמה אישית למידות ולצרכים, אך במקביל גם לחסוך בהוצאות מיותרות. הגדרה מראש של התקציב תאפשר להשיג את המטרה הזו ותחסוך עוגמת נפש.

התכנון בתוך מסגרת התקציב מתייחס לגודל הארון, לאבזור שקיים בתוכו, לחומרי הגלם שבהם משתמשים, למספר הזכוכיות והמראות ולחלוקה הפנימית. תכנון ארונות בהתאמה אישית אמנם יבטיח ניצול אופטימאלי של חלל הפנים, אך מצד שני הוא גם צפוי להקפיץ את המחיר והתקציב בכמה עשרות אחוזים לפחות.

גם את התכנון של ארונות הזזה בתוך מסגרת התקציב רצוי לעשות מול אנשי מקצוע. אלו יכולים להיות נציגים של חנויות רהיטים, אדריכלים ומעצבי פנים. בסופו של דבר, המטרה של הלקוח היא להיות מרוצה מהארון לאורך זמן. הדרך היחידה להשיג את המטרה הזו היא להפעיל צוות מומחים. אנשי המקצוע בקיאים בהבדלים בין ארונות והם יכולים גם להציע פתרונות רלוונטיים לבעיות הנפוצות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה