יום שני, 1 במאי 2017

בריכות ביתיות



בריכות ביתיות הן אחד מהדברים הכי  נחשקים בכל בית ישראלי ובכלל, בעולם כולו. הנוחות שבבריכה ביתית ושדרוג אורח החיים שהיא מקנה לכל דרי הבית, אין לה תחליף. בריכה ביתית היא מקור הנאה מרכזי בקיץ הישראלי החם לבתים עם ילדים או בכלל.

בריכות ביתיות בישראל
המיתוס לפיו בריכה ביתית הוא דבר כה יקר המצריך משאבים רבים וחצר ענקית, הינו נחלת העבר וכיום תוכלו למצוא מעל ל-20,000 בריכות פרטיות בבתים בישראל, כאשר בבתים רבים תוכלו למצוא בריכות ניידות אשר לא דורשות הכנה מוקדמת או היתרים כלשהם וכמובן, גם חסכוניות מבחינת משאבים. בריכות אלו הן למעשה עשויות פלסטיק ובאות במגוון רחב של גדלים, עד לכדי גדלים גדולים היכולים להכיל עשרות אנשים. בריכות אלו מתנפחות לרוב באמצעות משאבות ייחודיות והן פתרון מושלם למי שאין לו מקום, משאבים או את הרצון להקים בריכה של ממש. חלק מהאוכלוסייה ייבחרו בבריכה ניידת דווקא בשל העובדה שניתן לקפלה בחורך ובסתיו ולנצל את המרחב של הגינה או המרפסת לדברים אחרים ולהוציא את הבריכה רק לאירועים מסוימים או לעונת הקיץ.




הבריכה הניידת – פתרון נקודתי ומושלם
כאמור, אחד היתרונות הבולטים בבריכה הניידת הוא שניתן להקימה ולקפלה במהירות יחסית ובקלות, כך שניתן להשתמש בה באירועים מסוימים. יש בריכות ניידות גדולות שאפילו ניתן להשכיר למשך זמן קצוב תמורת תשלום בשביל אירוע ספציפי. למשל, אירוע יום הולדת שרוצים שתהיה בו בריכה שתשדרג את החגיגה. הבריכה הניידת מהווה הפתרון המושלם לשדרוג אירועים וחגיגות בקיץ, תמורת עלות שאיננה גבוהה באופן יחסי ומקסימום הנאה. למרות מה שנדמה, בריכות ביתיות מגיעות בשלל צורות, סוגים וגדלים כך שכמעט כל אחד יוכל להרשות לעצמו להקים אחת בביתו שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה