יום שלישי, 6 בפברואר 2018

תפקידו של עו"ד המכון הרפואי



בתור התחלה, נבין מה הוא בדיוק המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
המרב"ד, שהוא המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, הוא מוסד שפועל מטעם משרד הבריאות, עם השלכות משמעותיות ביותר על גורמי משרד התחבורה, בעיקר בכל מה שנוגע לרישיונות נהיגה ולאפשרות של אזרחים בעלי מוגבלויות ומצבים רפואיים שונים לנהוג בצורה חופשית. מוסד זה הוא חשוב ביותר, משום שהוא צריך לנטרל סיכונים שונים של אנשים שמצבם הרפואי מהווה סכנה לעצמם ולסביבה כשהם על ההגה, ולשלול את הרישיון שלהם על בסיס אי התאמה אישית או רפואית. עם זאת, ישנם מצבים בהם האזרח הקטן, מול המרב"ד, זקוק לייצוג של עו"ד המכון הרפואי.

באילו מצבים נזדקק לשירות של עו"ד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים?
עו"ד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא למעשה עורך דין שמתמחה בעבודה מול המוסד הזה, שבמקרים רבים מקבל החלטות שנמצאות במחלוקת ויש לערער עליהן בצורה מקצועית ככל הניתן. המצבים בהם נזדקק לשירות של עו"ד המכון הרפואי הם מצבים בהם הרישיון שלנו נשלל שלא בצדק, לדעתנו, משום שמדובר במצב רפואי לא רלוונטי, שההערכה לא הייתה הוגנת, או שההיסטוריה שלנו בעייתית אך אנחנו נמצאים במצב בריא ובשליטה על המצב הרפואי או האישי שלנו. במצב זה, ועדת ערר מול המרב"ד היא הכרחית, ובוועדה הזאת אנחנו צריכים להיות מיוצגים על ידי עורך דין שמתמחה בתחום.


אם אתם זקוקים לעו"ד המכון הרפואי, ודאו שאתם פונים לגורם מקצועי בתחום
עורך דין שמתמחה בעבודה מול המרב"ד יכול להיות ההבדל הממשי בין שלילת רישיון לא מוצדקת לבין עמידה על הזכויות שלכם ועל חופש התנועה שלכם. פנו לעו"ד שמתמחה בתחום, והבטיחו לעצמכם את הייצוג האיכותי ביותר, ששומר על הזכויות שלכם היטב גם מול גורמים פורמליים שקשה לעבוד מולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה